شرح وظایف
1- راه اندازی ونگهداری خطوط تلفن و تنظیم دسترسی خطوط (دورشوال)با توجه به صلاحدید مدیریت واحد
2- نظارت بر عملکرد و کارکرد صحیح مرکز تلفن دانشگاه
3- نگهداری کابلهای مسی،فیبر نوری،منحولهای دیتا و مخابرات، و تلفنهای همگانی
4- مطالعه و بررسی راه اندازی جدیدترین سرویسهای مورد نیاز روی سویچینگ دانشگاه
5- گزارشگیری از ترافیک روزانه سوئیچ تلفن، گزارشاتی از عملکرد کانالها، درصد موفقیت در تسخیر ترانک های ورودی و خروجی، آلارمهای سوئیچ و ...
6- تست روزانه ثبت و صحت شارژینگ سیستم بیلینگ
7- تست روزانه عملکرد سیستم اپراتور خودکار
8- تست روزانه کارکرد صندوق های صوتی
9- پاسخگویی به تماس هایی که به اپراتوری وارد می شود
10- ثبت خرابی های خطوط اعلام شده و برنامه ریزی جهت رفع سریع خرابی ها( دخلی 2121)
11- ارایه راهنمایی های لازم در مورد استفاده از سرویسها و سیستم ها
12- پیگیری راه اندازی،افزایش،کاهش، بستر خطوط اینترنت، اینترانت، دانشگاه و مراکز زیر مجموعه
13- نماینده تمامالاختیار فنی دانشگاه در ارتباط با شرکت مخابرات استان تهران (اخذ قبوض خطوط مستقیم و خطوط خصوصی دانشگاه، پیگیری درخواست خرید خطوط تلفن مستقیم از شرکت مخابرات تهران و وصل و راه اندازی در واحد مربوطه)
14- توسعه خطوط داخلی با توجه به نیاز های دانشگاه
15- نظارت بر نصب، نگهداری، تعمیر و تعویض قطعات و تجهیزات و خطوط ارتباطی مستقیم(تجهیزات ارتباطی شرکت مخابرات تهران ، همراه اول و ایرانسل )